Service en contact
Hieronder zie je een overzicht van al onze gegevens, aangevuld met een aantal 'vragen van anderen'. Hebben we je vraag nog steeds niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.
Vragen van anderen
Tot wanneer kan ik mijn verzekering aanpassen of opzeggen?
Wanneer schrijven jullie mijn premie af?
Wij schrijven de premie meestal rond de 29e van de maand af. Je betaalt altijd een maand vooruit. Bijvoorbeeld: eind januari betaal je de premie voor februari.
Heb je je verzekering bij Jaaah net opgezegd, maar hebben we toch de premie voor (januari) 2022 van je rekening afgeschreven? Dan wordt het geld rond 14 januari weer op je rekening teruggestort. Daar hoef je niets voor te doen.
Let op: is jouw premie voor januari afgeschreven in januari? Dan wordt de premie van februari ook in januari geïncasseerd.
Op welke apparaten werkt de Jaaah app?
Hoe weet ik of mijn zorgverlener een contract met Jaaah heeft?
Ik heb een verzekeringsverklaring nodig want ik ga naar het buitenland. Hoe krijg ik die?
Contactmogelijkheden
Hieronder staan alle kanalen en alle nummers voor je op een rij.
Aangepaste openingstijden
Vanwege de feestdagen zijn onze openingstijden aangepast op de volgende dagen:
- 24 en 31 december:
- 9.00 tot 16.00 uur (WhatsApp, chat en Facebook) - Nieuwjaarsdag gesloten
Chat
Snelste optie
Openingstijden:
Werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur
06 82 76 81 83
We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur
Volg ons op Instagram
We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en
in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur
Via Instagram kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken.
Volg ons op Facebook
We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur
In het weekend van 9.00 tot 17.00 uur
Via Facebook kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken.
Telefoon
Je kunt een voicemail achterlaten, dan bellen we je binnen 5 werkdagen terug.
Wil je sneller antwoord, stuur ons dan een chat of Whatsapp.
Directe nummers
Spoed in het buitenland
+ 31 88 668 97 77
Heb je in het buitenland zorg nodig? Dan raden we je aan om contact op te nemen met onze alarmcentrale. Je kunt ze dag en nacht bereiken.
Zittend ziekenvervoer per taxi
0900 333 33 30
Kies je voor reizen per taxi? Maak het jezelf makkelijk en kies voor de service van Transvision. Transvision regelt het taxivervoer voor je en declareert de kosten rechtstreeks bij ons. Je arts moet vooraf deel 1 van het aanvraagformulier zittend ziekenvervoer invullen. Wij kunnen de ingevulde verklaring bij je opvragen. Je kunt Transvision van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bereiken (€ 0,15 per minuut).
Kraamzorg service
Vraag kraamzorg op tijd aan. Dit kan online bij de kraamzorgorganisatie van je keuze. Of neem contact op met onze Kraamzorg Service. Zij helpen je ook met andere vragen over kraamzorg.
Let op: een kraampakket wordt niet vergoed uit de basisverzekering.
Rekeningnummers
- IBAN: NL43INGB0006342755 ten name van Jaaah
- BIC: INGBNL2A
Heb je een klacht?
Laat het ons weten!
We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent of het niet eens bent met een beslissing die we hebben genomen. Op pagina Klachten leggen we uit wat je kunt doen.