Service en contact
Hieronder zie je een overzicht van al onze gegevens, aangevuld met een aantal 'vragen van anderen'. Hebben we je vraag nog steeds niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.
Aangepaste openingstijden
Hemelvaartsdag
Op Hemelvaartsdag (18 mei) zijn wij gesloten. Op vrijdag 19 mei zijn we weer beschikbaar voor al je vragen.
Vragen van anderen
-
Zeg je oude zorgverzekering altijd op voor 1 januari. Daarna heb je nog tot en met 31 januari om een nieuwe zorgverzekering aan te vragen, of een bestaande verzekering bij Jaaah aan te passen.
-
Wij schrijven de premie meestal rond de 29e van de maand af. Je betaalt altijd een maand vooruit. Bijvoorbeeld: eind januari betaal je de premie voor februari.
Heb je je verzekering bij Jaaah net opgezegd, maar hebben we toch de premie voor (januari) 2023 van je rekening afgeschreven? Dan wordt het geld rond 14 januari weer op je rekening teruggestort. Daar hoef je niets voor te doen.
Let op: is jouw premie voor januari afgeschreven in januari? Dan wordt de premie van februari ook in januari geïncasseerd.
-
Onze app werkt op je smartphone, als die draait op Android 8.0.1 of iOS 13 of hoger. En op tablets met iOS 13 of hoger. Heb je een Android-tablet? Ga dan eerst naar de Play Store en check of de Jaaah app op jouw Android-tablet werkt.
-
Kijk hiervoor in de zorgzoeker. Je kunt ook zoeken op een bepaalde behandeling om te zien met welke zorgverlener we daarvoor een contract hebben.
-
Je vraagt de verzekeringsverklaring aan door contact met ons op te nemen via de app.
-
Openingstijden:
Werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur -
We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur -
We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en
in het weekend van 9.00 tot 17.00 uurVia Instagram kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken.
-
We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur
In het weekend van 9.00 tot 17.00 uurVia Facebook kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken.
-
Je kunt een voicemail achterlaten, dan bellen we je binnen 5 werkdagen terug.
Wil je sneller antwoord, stuur ons dan een chat of Whatsapp.
-
Heb je in het buitenland zorg nodig? dan raden we je aan om contact op te nemen met onze alarmcentrale. Je kunt ze dag en nacht bereiken.
-
Kies je voor reizen per taxi? Maak het jezelf makkelijk en kies voor de service van Transvision. Transvision regelt het taxivervoer voor je en declareert de kosten rechtstreeks bij ons. Je arts moet vooraf deel 1 van het aanvraagformulier zittend ziekenvervoer invullen. Wij kunnen de ingevulde verklaring bij je opvragen. Je kunt Transvision van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bereiken (€ 0,15 per minuut).
-
Vraag kraamzorg op tijd aan. Dit kan online bij de kraamzorgorganisatie van je keuze. Of neem contact op met onze Kraamzorg Service. Zij helpen je ook met andere vragen over kraamzorg.
Let op: een kraampakket wordt niet vergoed uit de basisverzekering.
Rekeningnummers
- IBAN: NL43INGB0006342755 ten name van Jaaah
- BIC: INGBNL2A
Heb je een klacht?
Laat het ons weten!
We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent of het niet eens bent met een beslissing die we hebben genomen. Op de pagina Klachten leggen we uit wat je kunt doen.