Service en contact

Hieronder zie je een overzicht van al onze gegevens, aangevuld met een aantal 'vragen van anderen'. Hebben we je vraag nog steeds niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Vragen van anderen

Tot wanneer kan ik mijn verzekering aanpassen of opzeggen?

Je oude zorgverzekering moet je voor 1 januari opzeggen. Daarna heb je nog tot en met 31 januari om een nieuwe zorgverzekering bij Jaaah aan te vragen, en/of aan te passen.

Wanneer schrijven jullie mijn premie af?

Wij schrijven de premie meestal rond de 29e van de maand af. Je betaalt altijd een maand vooruit. Bijvoorbeeld: eind januari betaal je de premie voor februari.

Let op: is jouw premie voor januari afgeschreven in januari? Dan wordt de premie van februari ook in januari geïncasseerd. 

Waar vind ik mijn polisblad?

Dat kun je vinden in de app, onder Mijn verzekering.

Op welke apparaten werkt de Jaaah app?

Onze app werkt op je smartphone, als die draait op Android 8.0.1 of iOS 13 of hoger. En op tablets met iOS 13 of hoger. Heb je een Android-tablet? Kijk dan in de Play Store om te weten of de Jaaah app het op je Android-tablet doet.

Hoe kan ik de app activeren?

Dat doe je door in te loggen met je DigiD. Daarna kun je een pincode instellen en ook aangeven of je wilt kunnen inloggen met je vingerafdruk of gezichtsherkenning.

Let op: onze app werkt op je smartphone, als die draait op Android 8.0.1 of iOS 13 of hoger. En op tablets met iOS 13 of hoger. Heb je een Android-tablet? Kijk dan in de Play Store om te weten of de Jaaah app het op je Android-tablet doet.

Help me even: hoe activeer ik de app?

Contactmogelijkheden 

Hieronder staan alle kanalen en alle nummers voor je op een rij.

Whatsapp

06 82 76 81 83

We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur

Stuur een bericht op 06 82 76 81 83

Chat

Snelste optie

Openingstijden:
Werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur

Stuur een bericht

Instagram

Volg ons op Instagram

We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en
in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur

Via Instagram kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken. 

Stuur een bericht

Facebook

Volg ons op Facebook

We reageren op:
Werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur
In het weekend van 9.00 tot 17.00 uur

Via Facebook kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken.

Stuur een bericht

Telefoon

Je kunt een voicemail achterlaten, dan bellen we je binnen 5 werkdagen terug.

Wil je sneller antwoord, stuur ons dan een chat of Whatsapp.

Bel voicemail 030 6396390

Directe nummers

Spoed in het buitenland

+ 31 88 668 97 77

Heb je in het buitenland zorg nodig? Dan raden we je aan om contact op te nemen met onze alarmcentrale. Je kunt ze dag en nacht bereiken.

Bel +31 88 668 97 77

Zittend ziekenvervoer per taxi

0900 333 33 30

Kies je voor reizen per taxi? Maak het jezelf makkelijk en kies voor de service van Transvision. Transvision regelt het taxivervoer voor je en declareert de kosten rechtstreeks bij ons. Je arts moet vooraf deel 1 van het aanvraagformulier zittend ziekenvervoer invullen. Wij kunnen de ingevulde verklaring bij je opvragen. Je kunt Transvision van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bereiken (€ 0,15 per minuut).

Bel 0900 333 33 30

Kraamzorg service

Vraag kraamzorg op tijd aan. Dit kan online bij de kraamzorgorganisatie van je keuze. Of neem contact op met onze Kraamzorg Service. Zij helpen je ook met andere vragen over kraamzorg.

Let op: een kraampakket wordt niet vergoed uit de basisverzekering. 

Bel 088 668 97 50

Rekeningnummers

  • IBAN: NL43INGB0006342755 ten name van Jaaah
  • BIC: INGBNL2A

Heb je een klacht?

Laat het ons weten!

We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent of het niet eens bent met een beslissing die we hebben genomen. Op pagina Klachten leggen we uit wat je kunt doen.