Ik heb een klacht

Heb je een vervelende ervaring gehad met Jaaah of ben je om een andere reden ontevreden? Dat vinden we erg jammer. We horen graag wat er mis is gegaan. Dien je klacht in via het klachtenformulier.


We gaan meteen kijken hoe we het kunnen oplossen. Je ontvangt binnen 2 dagen bericht van ons.

De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ)

Vind je dat wij jouw klacht niet goed hebben afgehandeld? Of heb je na 6 weken nog geen reactie ontvangen? Dan kun je dit melden bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).

Onder de SKGZ vallen de Ombudsman en de Geschillencommissie. In de meeste gevallen zal de Ombudsman proberen te bemiddelen. Kan het probleem niet door bemiddelen worden opgelost? Dan neemt de Geschillencommissie de zaak in behandeling. De Geschillencommissie brengt vervolgens een advies uit. Dit advies is bindend voor beide partijen. Je kunt daarnaast je probleem ook aan de rechter voorleggen.