Help me even: inloggen in de app lukt niet
Jaaah is een digitale verzekering. Daarom doe je alles via onze app. Wel zo makkelijk, want zo heb je je zorgverzekering altijd bij de hand.
Maar dan moet je er natuurlijk wel in kunnen. We hebben daarom de problemen die het vaakst voorkomen voor je op een rijtje gezet, zodat je daar meteen zelf mee aan de slag kunt.
Eerste keer inloggen in de app
Heb je nog niet eerder ingelogd in de app? Let er dan wel op dat je verzekering definitief is. Je kunt de app namelijk pas activeren als je verzekeringsaanvraag akkoord is.
Heb je alleen een bericht van ons gekregen waarin we zeggen dat we je aanvraag binnen hebben, maar nog niet dat we je welkom heten bij Jaaah? Dan moet je helaas nog even wachten. Zodra je aanvraag akkoord is, kun je direct inloggen in de app. Het maakt dan niet uit of je verzekering al actief is.
Dus stel: je vraagt op 1 december Jaaah aan voor 2022 en op 2 december krijg je van ons het bericht dat je aanvraag akkoord is. Dan kun je vanaf 2 december al in de app, ook al begint je verzekering pas op 1 januari 2022.
En is je aanvraag akkoord, maar weet je je DigiD gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer? Of heb je geen DigiD? Ga dan naar digid.nl om die aan te vragen, of om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Help, mijn app doet het niet meer!
Heb je al eerder ingelogd in de app, maar doet hij het nu niet? Check dan de veel voorkomende problemen hieronder.