Nieuws

Jaaah gaat in 2024 verder onder de naam ONVZ Bewuste Keuze

  • Vanaf 1 januari 2024 gaat Jaaah, de innovatieve zorgverzekering, verder onder de naam ONVZ Bewuste Keuze. Jaaah is al sinds zijn oprichting in 2021 onderdeel van ONVZ, en krijgt nu dus ook dezelfde naam. De reden dat deze naamswijziging wordt doorgevoerd is omdat dit meer voordelen meebrengt voor jou als verzekerde. En daarmee de zorgverzekering beter aansluit bij de doelgroep.

    Je houdt de basisverzekering en eventuele aanvullende zorgverzekering(en) die je nu al hebt. Alleen de naam wijzigt naar 'ONVZ Bewuste Keuze'. Voordeel van de wijziging is dat je straks ook gebruik kunt maken van de excellente service van ONVZ. Denk bijvoorbeeld aan uitgebreide contactmogelijkheden, een klantvriendelijke app en een Mijn-omgeving waar je declaraties, eigen risico & facturen in kunt zien.

     

    ONVZ is een Eersteklas Zorgverzekering. Klanten waarderen de dienstverlening met een 8,5. Uit onafhankelijk onderzoek blijkt zelfs dat ONVZ de meest betrouwbare zorgverzekeraar van Nederland is.

  • Per 1 januari 2024 gaat de zorgverzekering ‘Jaaah’ verder onder de naam ‘ONVZ Bewuste Keuze’. 

    Ben je bij Jaaah verzekerd, maar heb je geen brief of mail ontvangen? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Center van ONVZ. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00-17.00 uur via 030 639 62 22 en via de live chat van maandag tot en met vrijdag 8.00-20.00 uur. 

  • Je houdt de basisverzekering en eventuele aanvullende zorgverzekering(en) die je nu al hebt. Alleen de naam wijzigt naar 'ONVZ Bewuste Keuze'.

    Afgelopen jaar is ONVZ in onafhankelijk onderzoek uitgeroepen tot de meest betrouwbare zorgverzekering van Nederland. Klanten waarderen de dienstverlening met een 8,5. Als verzekerde van ONVZ Bewuste Keuze profiteer jij straks ook van de beste kwaliteit met excellente service en persoonlijke aandacht van ONVZ.

    Zo krijg je bijvoorbeeld toegang tot de klantvriendelijke ONVZ app en Mijn-omgeving waar je gemakkelijk je declaraties, eigen risico en rekeningen kunt inzien. Ook kun je persoonlijk telefonisch contact opnemen met het Service Center van ONVZ.

  • Je hoeft als verzekerde niks te doen. De wijziging wordt vanzelf doorgevoerd per 1 januari 2024.

  • Als verzekerde van Jaaah ben je op 18 juli via een persoonlijke brief of e-mail geïnformeerd over de naamsverandering per 1 januari 2024. Na de brief of e-mal informeren wij je via onze nieuwsbrief over je zorgverzekering, nieuws en ontwikkelingen rondom deze wijzigingen. Heb je geen brief of e-mail gehad? Lees dan het nieuwsbericht over deze naamswijziging.

    Voor het nieuwe verzekeringsjaar 2024 ontvang je rond 12 november 2023 een overzicht van je verzekering bij ONVZ, de voorwaarden en premie voor 2024.

  • In 2023 verandert er niets voor jou. Je kan medische kosten in 2023 blijven declareren zoals je gewend bent: via je zorgverlener of via de Jaaah app. Ook voor 2023 kan je nog de digitale zorgpas van Jaaah blijven gebruiken.

    Voor het nieuwe verzekeringsjaar 2024 ontvang je rond 12 november 2023 vanzelf een overzicht van je verzekering bij ONVZ, de voorwaarden en premie voor 2024 en een nieuwe digitale zorgpas. Vanaf 2024 declareer je je zorgkosten gemakkelijk via de ONVZ-omgeving of ONVZ-app. Wij informeren je daar in november verder over.

    Wanneer je zorgverlener rechtstreeks bij ONVZ declareert verandert er ook niets.

  • Hier verandert niks. Heb je een machtiging gekregen, die doorloopt in 2024 of langer? Dan blijft deze doorlopen. Je hoeft dus niet opnieuw toestemming te vragen.

  • Ja, voor 2023 ben je gewoon bij Jaaah verzekerd en kan je de pas blijven gebruiken. Voor het nieuwe verzekeringsjaar ontvang je rond 12 november 2023 vanzelf een overzicht van je verzekering in de vorm van een polisblad.

  • Op onze social media kanalen en onze website zie je het tijdelijke logo 'Jaaah wordt ONVZ' zodat je alvast een beetje kunt wennen aan de nieuwe naam en het ONVZ-logo. Verder ontvang je van ons een ONVZ-nieuwsbrief als je e-mailadres bij ons bekend is. Daarin vind je meer informatie over de naamswijziging en de dienstverlening van ONVZ.

    Rond 12 november 2023 ontvang je als Jaaah-verzekerde van ons je nieuwe polisblad, de voorwaarden en je nieuwe premie. 

  • De machtiging voor betalingen via automatische incasso wordt overgezet naar ONVZ. Wil je deze machtiging annuleren? Neem dan contact op met ONVZ.

  • Neem voor vragen contact op met de medewerkers van het Service Center van ONVZ.

Heb je nog vragen? Wij zijn er voor je

Live chat

Ma t/m vr: 8.00 - 20.00 uur

Stel een vraag

Stuur een bericht op Whatsapp

Ma t/m vr: 8.00 - 20.00 uur

06 82 76 81 83
Meer contactopties